All Posts

    Automatyzacja konwersacyjna wspiera firmy w czasach kryzysu, czyli kilka słów o współpracy Money.pl i Advisero

    Reakcja społeczeństwa na pandemię koronawirusa miała dwa odcienie.

    Z jednej strony, ludzie bali się o zdrowie swoje i swoich najbliższych, co w połączeniu z rozporządzeniami rządu, dało skutek w postaci izolacji społecznej. Z drugiej, powszechna kwarantanna przyczyniła się do zamrożenia wielu sektorów gospodarki. Stanęliśmy więc w obliczu kryzysu gospodarczego - prawdopodobnie największego, z jakim przyjdzie nam się mierzyć od 1989 roku. 

    To bardzo wymagający czas dla przedsiębiorców i samozatrudnionych, których płynność finansowa znalazła się pod znakiem zapytania. Właśnie dlatego Money.pl uruchomiło na swojej stronie stworzonego przez zespół Advisero pierwszego w polskich mediach chatbota, udzielającego najważniejszych informacji związanych z prowadzeniem firmy w czasie epidemii koronawirusa.

    Money.pl i Advisero

    Money.pl to największy portal gospodarczy w Polsce, który tylko w lutym 2020 roku odwiedziło 7,4 miliona użytkowników. Tysiące artykułów i innych materiałów codziennie  ułatwia poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i z zagranicy, a także notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

    Z kolei w Advisero tworzymy kompleksowe systemy, wspierające działy obsługi klienta. Współpraca z portalem informacyjnym była dla nas nowością, która wskazała ogromne pole do rozwoju. To jednocześnie jedna z pierwszych prób wdrożenia botów do polityki wydawniczej - w ogóle. 

    Bot tłumaczy z urzędowego na ludzki  

    Dzięki chatbotowi użytkownicy przez całą dobę mają dostęp do aktualnych i starannie wyselekcjonowanych informacji na temat postanowień Tarczy Antykryzysowej. Mogą korzystać zarówno z menu z sugestiami pytań, jak i zadawać je wprost.

    chatbot advisero dla money.pl

    Chatboty tworzone przez Advisero korzystają z technologii uczenia maszynowego i NLP. W praktyce oznacza to, że mogą prowadzić nawet bardzo skomplikowane konwersacje, których jakość wzrasta z każdą przeprowadzoną rozmową.

    Zachęcamy do samodzielnego przetestowania bota na stronie money.pl

    Kryzys rodzi nowe pomysły 

    Wszystko ma blaski i cienie - nawet kryzys gospodarczy. Z jednej strony wiąże się on z pewnym zagrożeniem i wyzwaniami, a z drugiej - z szansą. Właśnie tę szansę wykorzystaliśmy w Advisero, tworząc pierwszego w naszej karierze chatbota dla portalu informacyjnego. Wiemy, że najważniejsze obecnie jest dostosowywanie się do aktualnych warunków rynkowych - i tego życzymy wszystkim przedsiębiorcom.

    - Patrząc na to, co dzieje się wokół nas, uznaliśmy, że należy stworzyć rozwiązanie, które pomoże ludziom poradzić sobie z natłokiem informacji. Kryzys rodzi nowe pomysły i nasze narzędzie ma na celu stać się miejscem, które pomoże przedsiębiorcom rozstrzygnąć problemy i znaleźć odpowiedzi na najtrudniejsze, praktyczne pytania w jednym miejscu, przez całą dobę.

    – wyjaśnia Patryk Koć, Head of Enterprise Business w Advisero.

    Jesteś zainteresowany podobnym wdrożeniem w swojej firmie? A może chcesz poznać więcej informacji?

    Skontaktuj się z nami

    All Posts

    Automatyzacja konwersacyjna wspiera firmy w czasach kryzysu, czyli kilka słów o współpracy Money.pl i Advisero

    Reakcja społeczeństwa na pandemię koronawirusa miała dwa odcienie.

    Z jednej strony, ludzie bali się o zdrowie swoje i swoich najbliższych, co w połączeniu z rozporządzeniami rządu, dało skutek w postaci izolacji społecznej. Z drugiej, powszechna kwarantanna przyczyniła się do zamrożenia wielu sektorów gospodarki. Stanęliśmy więc w obliczu kryzysu gospodarczego - prawdopodobnie największego, z jakim przyjdzie nam się mierzyć od 1989 roku. 

    To bardzo wymagający czas dla przedsiębiorców i samozatrudnionych, których płynność finansowa znalazła się pod znakiem zapytania. Właśnie dlatego Money.pl uruchomiło na swojej stronie stworzonego przez zespół Advisero pierwszego w polskich mediach chatbota, udzielającego najważniejszych informacji związanych z prowadzeniem firmy w czasie epidemii koronawirusa.

    Money.pl i Advisero

    Money.pl to największy portal gospodarczy w Polsce, który tylko w lutym 2020 roku odwiedziło 7,4 miliona użytkowników. Tysiące artykułów i innych materiałów codziennie  ułatwia poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i z zagranicy, a także notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

    Z kolei w Advisero tworzymy kompleksowe systemy, wspierające działy obsługi klienta. Współpraca z portalem informacyjnym była dla nas nowością, która wskazała ogromne pole do rozwoju. To jednocześnie jedna z pierwszych prób wdrożenia botów do polityki wydawniczej - w ogóle. 

    Bot tłumaczy z urzędowego na ludzki  

    Dzięki chatbotowi użytkownicy przez całą dobę mają dostęp do aktualnych i starannie wyselekcjonowanych informacji na temat postanowień Tarczy Antykryzysowej. Mogą korzystać zarówno z menu z sugestiami pytań, jak i zadawać je wprost.

    chatbot advisero dla money.pl

    Chatboty tworzone przez Advisero korzystają z technologii uczenia maszynowego i NLP. W praktyce oznacza to, że mogą prowadzić nawet bardzo skomplikowane konwersacje, których jakość wzrasta z każdą przeprowadzoną rozmową.

    Zachęcamy do samodzielnego przetestowania bota na stronie money.pl

    Kryzys rodzi nowe pomysły 

    Wszystko ma blaski i cienie - nawet kryzys gospodarczy. Z jednej strony wiąże się on z pewnym zagrożeniem i wyzwaniami, a z drugiej - z szansą. Właśnie tę szansę wykorzystaliśmy w Advisero, tworząc pierwszego w naszej karierze chatbota dla portalu informacyjnego. Wiemy, że najważniejsze obecnie jest dostosowywanie się do aktualnych warunków rynkowych - i tego życzymy wszystkim przedsiębiorcom.

    - Patrząc na to, co dzieje się wokół nas, uznaliśmy, że należy stworzyć rozwiązanie, które pomoże ludziom poradzić sobie z natłokiem informacji. Kryzys rodzi nowe pomysły i nasze narzędzie ma na celu stać się miejscem, które pomoże przedsiębiorcom rozstrzygnąć problemy i znaleźć odpowiedzi na najtrudniejsze, praktyczne pytania w jednym miejscu, przez całą dobę.

    – wyjaśnia Patryk Koć, Head of Enterprise Business w Advisero.

    Jesteś zainteresowany podobnym wdrożeniem w swojej firmie? A może chcesz poznać więcej informacji?

    Skontaktuj się z nami

    ebook_LP (1)

    Pobierz bezpłatnie e-booka.

    Dowiedz się jak zmienia się obsługa klienta w dzisiejszych czasach!

    Pobierz e-booka

    Powiązane artykuły